WAŻNE!
Wszystkie stroje watermeloons szyte na zamówienie nie mogą być zwrócone!
Dlaczego?
Jest to produkt wykonany na podstawie specyfikacji podanej przez zamawiającego, który nie podlega zwrotowi w myśl artykułu 38 pkt. 3 ustawy o prawach konsumenta. Nasze personalizowane stroje są dokładnie dopasowane do wyjątkowych wymiarów konkretnej Klientki. Wiemy, że każda kobieta jest inna, więc jeśli zamówisz strój dostosowany do Ciebie, nie będzie on pasował do żadnej innej babki.
Pozostałe artykuły możesz zwrócić na swój koszt w ciągu 14 dni – napisz na hello@watermeloons.pl, że dokonujesz zwrotu i podaj numer zamówienia.
Wyślij produkty na adres:
WATERMELOONS
ul. Tyrwacka 3/1, 61-615 Poznań
POPRAWKI KRAWIECKIE
Zapewniamy możliwość wprowadzania poprawek krawieckich do naszych strojów. Każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie, dlatego jeśli chciałabyś skorzystać z takiej usługi napisz na hello@watermeloons.pl
REKLAMACJE
Wszystkie produkty kupione w naszym sklepie możesz zareklamować zgodnie z obowiązującym prawem - napisz na hello@watermeloons.pl i opisz problem, rozpoczniemy procedurę reklamacyjną.
SZCZEGÓŁY
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli
A) jesteś konsumentem
lub
B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego
- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: shop@watermeloons.pl
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Tyrwacka 3/1 61-615 Poznań , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebielub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: shop@watermeloons.pl lub drogą pocztową na adres ul. Tyrwacka 3/1 61-615 Poznań.
Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul. Tyrwacka 3/1 61-615 Poznań
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy – na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.